-
{{ product.price | price }}Language: EnglishSpråk: Svenska{{ product.companyName }}{{ product.additionalInfo }}
Yhteensä
{{ cart.getSum() | price }}
Ostoskorisi on tyhjä. Tee uusi haku.
Tuotteet ja palvelut - osta raportteja
Luottotiedot ja riskiarvio helposti Mobile App Yrityshaulla (uutta)
Rating Alfa English report
Rating Alfa Svenska rapport
Yrityksen Arvoraportti
Yrityksen Tietovahti
Mainosta yritystäsi + 500 yrityksen kohderyhmä käyttöösi
Tunnuslukusanasto
Rekisteröidy ilmaiseksi ja hyödynnä etusi
Palvelun kuvaus
Yrityksen Tietovahti
Hae ja valitse ensin yritys.
Tämä tuote on jo ostoskorissa.
Tuote ei ole saatavilla.
Tuorein tilikausi : {{ selectedProduct.$availableTo | date:'dd.MM.yyyy' }}
Tilinpäätöstieto ei ole saatavilla.
Tämän yrityksen osalta ei juuri nyt voida muodostaa yrityskohtaista raporttia, mutta voit ostaa yrityksen toimialakohtaisen julkisuusraportin ({{selectedProduct.$statistics.industry.name}}).
Interaktiivinen raportti on käytettävissä {{selectedProduct.$statistics.expirationInDays}} vuorokautta {{selectedProduct.$statistics.expirationInDays}} vuorokauden ajan.
11,70
€
(sis. alv)
/ kk (jatkuva tilaus)
Lisää ostoskoriin
Turvaa liiketoimintasi jatkuvuus automaattisella valvonnalla.
Yrityksen Tietovahti -palvelun avulla seuraat yrityksen taustatietoja, luottoluokitusta sekä imagomielikuvaa. Palvelu sopii hyvin oman yrityksen tietojen valvomiseen, mutta sen avulla voi seurata myös yhteistyökumppanin tai esimerkiksi kilpailijan tietoja.
Tietovahdin hyödyt
- Seuraat yrityksen luottoluokitusta
Luottoluokitus vaikuttaa esimerkiksi yritysluottojen hakemiseen sekä taustahenkilöiden omiin luottoluokituksiin. - Saat ilmoituksen, kun yrityksen tiedot muuttuvat
Palvelun avulla on mahdollista reagoida muutoksiin ja valvoa oman yrityksen tietomuutoksia. Jos oman yrityksesi tietoja muutetaan tietämättäsi, osaat heti reagoida tilanteeseen ja estät yrityksesi nimissä tehtävät petosyritykset. - Tunnistat yrityksen julkisuuskuvan
Näet minkälainen mielikuva yrityksestä muodostuu siihen liittyvien julkaisujen perusteella. Imagomielikuva tarkastelee esimerkiksi verkkokeskusteluita ja sosiaalisen median kanavia. Imagomielikuva antaa hyvää taustatietoa yritykselle esimerkiksi asiakaskokemuksen mittaamiseen. - Seuraat yrityksestäsi tehtyjä kyselyitä
Yritystietoihin kohdistuvat kyselyt kertovat sinulle minkälainen kiinnostus yritystäsi kohtaan on.
Tietovahti -palveluun kirjautuneen käyttäjän näkymä. Tietovahti valvoo jopa 11 eri yritystieto-osiota
Rekisteröidy ilmaiseksi |