Kuluttaja-asiakasdatan päivitys
Maksimoi asiakasrekisterisi hyöty
Yksi potentiaalisimmista yritysten liiketoimintamahdollisuuksista piilee asiakasdatan laadun vaalimisessa. Myynti ja markkinointi voivat maksimoida asiakasrekisteristäsi saatavan hyödyn, kun luotettava data on saatavilla. Kun huolehdit, että asiakasdata on ajan tasalla voit ylläpitää tehokkaasti yhteyttä asiakkaisiisi sekä varmistat, että asiakkuuksien hoito tehdään parhaalla mahdollisella tavalla.
Parempiin tuloksiin
Pystyt arvioimaan datasi nykytilaa ja tekemään tuloksekkaampaa myyntiä ja markkinointia.
Luotettava data
Myyjien ei tarvitse enää käyttää epäluotettavaa tietoa tai tavoitella ihmisiä vääristä numeroista.
GDPR:n mukaisesti
Varmistamme aina, että tietokantasi noudattavat GDPR:n vaatimuksia.
Luotettava data maksimoi asiakasrekisterisi tuoton ja tehostaa asiakkuudenhallintaa
Oikeaa tietoa sisältävä CRM on toimivan asiakkuudenhallinnan kulmakivi sekä yksi myynnin ja markkinoinnin tärkeimmistä resursseista. Leijonanosa myyjiesi ajasta kuluu tiedon etsimiseen asiakkuudenhallintajärjestelmästäsi, jolloin heillä on oltava käytössään oikeaa dataa.
Keskimäärin 20 % asiakkuudenhallintajärjestelmien tiedoista vanhenee vuosittain, jolloin tämä kulmakivi uhkaa rapautua. Päivittämättömän CRM:n vaikutukset näkyvät konkreettisesti esimerkiksi yrityksesi myynnin heikkenemisenä. Myyjäsi joutuvat käyttämään hyväkseen epäluotettavaa tietoa, joka johtaa vääriin myyntitoimenpiteisiin.
Vain ajantasaiset yhteystiedot takovat yrityksellesi tulosta
Kuluttajarekisterien dataa on tarpeen päivittää kaikissa yrityksissä säännöllisesti, koska pelkästään asiakastietokantojen puhelinnumerotiedot muuttuvat vuodessa keskimäärin 10 % ja osoitetiedot puolestaan noin 17 %. Kun rekisterien sisältämää dataa tarkastellaan kokonaisuutena, määrä kaksinkertaistuu. Nämä muutokset koskevat myös sinun yritystäsi.
Olemassa olevat asiakkaasi muodostavat yhden parhaimmista kohderyhmistäsi, jolle voit markkinoida ja myydä lisää palveluitasi tai tuotteitasi. Nämä asiakkaat tuntevat jo yrityksesi, joten he ovat valmiita ostamaan, kunhan muistutat heitä yrityksestäsi säännöllisesti.
Pidämme asiakasrekisterisi GDPR-asetuksen mukaisena
GDPR-asetuksen mukaan jokaisen asiakasrekistereitä ylläpitävän yrityksen on huolehdittava asiakastietojen oikeellisuudesta. Varmistamme aina, että tietokantasi noudattavat GDPR:n vaatimuksia – meiltä vastaanottamasi data on aina henkilö- ja luottotietolainsäädännön mukaista. Tarjoamme myös palvelun, jonka kautta täytät GDPR:n mukaisen omien tietojen tarkistusvelvollisuuden.
Palvelut kuluttaja-asiakasdatan päivityksen taustalla
Asiakasrekisterin kuntotesti
Maksuton asiakasrekisterin kuntotesti paljastaa asiakkuudenhallinnan kehityskohteet. Yksi potentiaalisimmista yritysten liiketoimintamahdollisuuksista piilee CRM-järjestelmän jatkuvassa päivittämisessä ja sen datan laadun vaalimisessa. Asiakastieto tarjoaa yrityksellesi maksuttoman asiakasrekisterin kuntotestin, jonka perusteella pystyt arvioimaan datasi nykytilaa ja tekemään aikaisempaa tuloksekkaampaa myyntiä ja markkinointia.
Kuluttajaosoiterekisterien päivityspalvelut
Tiesitkö, että asiakasrekisterisi laadusta on syytä pitää erityisen hyvää huolta? Sen sisältämän datan käyttökelpoisuus ja oikeellisuus määrittelevät, kuinka hyvin yrityksesi menestyy myynnissä ja markkinoinnissa. Asiakastieto tarjoaa yrityksellesi palvelut kuluttajaosoiterekisterien ja kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivitykseen sekä asiakastietokantasi rikastamiseen, jotta sinä voit pitää yrityksesi asiakasrekisterin tuottavana. Kaikki palvelumme noudattavat GDPR-asetusta.
Kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivityspalvelu
Keskimäärin 10 % asiakastietokantojen puhelinnumeroista muuttuu yhden vuoden aikana, jolloin myynnin ja markkinoinnin toimenpiteiden teho laskee samassa suhteessa, mikäli tietoja ei päivitetä. Ratkaisu ongelmaan on kuitenkin helppo, sillä Asiakastiedon kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivityspalvelu pitää yrityksesi CRM-tiedot aina ajan tasalla. Tarjoamme myös Robinson-palvelun poistot päivityksen yhteydessä.
Säännöllinen kuluttajarekisterin päivitys varmistaa oikeat myyntikontaktit
Me Asiakastiedolla tarjoamme sinulle tarvitsemasi palvelut, joiden avulla päivität, valvot ja rikastat olemassa olevan asiakasrekisterisi sisältöä ja kasvatat sen arvoa. Samalla tehostat yrityksesi asiakkuudenhallintaa. Osana asiakasrekisterin päivitystä saat meiltä tiedot asiakkaittesi ostopotentiaalista ja maksuhäiriöistä, joten et tuhlaa resurssejasi. Tarjoamme kaikki päivitykset joko kertaluontoisena tai jatkuvana prosessina tarpeesi mukaan.
Haluatko kuulla lisää? Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme käy kanssasi läpi juuri sinun yrityksellesi sopivat ratkaisut.