CRM-integraatiot
Integroi CRM-järjestelmäsi
Asiakastiedon valmisintegraatio yhdistää Salesforce tai MS Dynamics CRM järjestelmäsi Suomen laadukkaimpaan yritystietokantaan.
Valmis asennuspaketti
Ei kallista ja aikaa vievää integraatioprojektia.
Tehosta toimintaa
Asiakkaittesi tiedot pysyvät aina ajan tasalla, mikä takaa toimenpiteiden tehokkuuden.
Kaikki hyöty irti CRM järjestelmästäsi
Helppo siirtyminen Asiakastiedon palveluihin.
Asiakastiedon valmisintegraatio vie CRM käytön uudelle tasolle
Kaikki teho irti Salesforce tai MS Dynamics CRM järjestelmästä Asiakastiedon asennusvalmiilla integraatiolla. Asennusvalmis ratkaisu ei tarvitse kallista CRM integraatioprojektia, sillä asennuspaketti tekee asentamisesta helppoa, nopeaa ja edullista. Asiakastiedon asennusvalmiit ratkaisut toimivat Salesforce järjestelmässä ja seuraavien MS Dynamics versioiden kanssa: Dynamics CRM 2013 ja uudemmat Fi, Dynamics Online Fi, Dynamics 365 Fi ja Unified interface.
Asiakastiedon valmisintegraation keskeiset hyödyt
Valmisintegraation keskeiset hyödyt ovat merkittävät. Integraation myötä tilit perustetaan aina kattavalla ja määrämittaisella tietosisällöllä, ja tilitietoihin liitetään keskeiset juridiset vastuuhenkilöt Kaupparekisteristä sekä muita päättäjiä yrityksestä, kuten IT-, talous- ja hallintohenkilöitä.
Asiakastiedot pysyvät aina ajan tasalla, mikä parantaa toimenpiteiden tehokkuutta. Yritys- ja riskimittaritiedot tarjoavat nopean katsauksen asiakkaasi taloudelliseen tilanteeseen. Myyjän raportti kokoaa keskeiset yritystiedot selkeäksi PDF-raportiksi, ja suora siirtymä Asiakastieto.fi Online -palveluun helpottaa laajempien tietojen hakemista. Kaiken kaikkiaan ratkaisu on erittäin helppo ja kustannustehokas, ja sen käyttöönotto onnistuu alle päivässä.
Tehokkaita työkaluja myynnin ja markkinoinnin käyttöön
Myynnin motivaation kannalta on oleellista, että taustatöiden tekeminen on sujuvaa. Uuden asiakkaan perustaminen Dynamicsiin on yksi taustatöistä, joita Asiakastiedon integraatiot helpottavat huomattavasti. Integraatiomme avulla asiakkaan perustaminen on helppoa ja nopeaa ja yrityksen tärkeimmät tiedot tulevat asiakaskortille aina määrämittaisena. Myyjän raportti antaa myyjälle yrityksen tärkeimmät tiedot helpossa koosteessa, jonka voi ottaa vaikka palaveriin taustatiedoiksi.
Asiakasrekisterin päivitys ja automaattinen valvonta
Asiakasrekisterin ylläpidon merkitystä ei voi korostaa liikaa. Ajantasainen asiakasrekisteri on erittäin tärkeä asia yrityksen koko toiminnan kannalta. Integraatiossa asiakastietojen päivittäminen onnistuu joko manuaalisesti (MS Dynamics) tilin yhteydestä tai automaattisesti (Salesforce) kytkemällä asiakasrekisteri integraation kautta Asiakastiedon Valvonta-palveluun.
Laadukas asiakasrekisteri:
- pysyt ajan tasalla asiakkaissa tapahtuvissa muutoksissa
- madaltaa yrityksesi talouteen kohdistuvia riskejä
- helpottaa asiakkaiden kontaktointia
- antaa asiakkaille hyvän kuvan yrityksestäsi
- tehostaa myynnin ja markkinoinnin tekemistä