Päätöksentekopalvelut

Nopeuta asiakasvirtaasi ja arvioi asiakkaan maksukyky hetkessä


Tarjoamme valmiita ratkaisuja yritys- ja kuluttaja-asiakkaan verkkoasioinnin tehostamiseen. Avullamme voit parantaa asiakaskokemusta, tehdä automaattisen luottopäätöksen ja hyödyntää luottoriskien seurantaa.

Ota yhteyttä

Paranna asiakaskokemusta

Tarjoa asiakkaallesi mahdollisuus tehdä ostoksia nopeasti ja helposti.

Tehosta myyntiä

Automaattinen luottopäätös tehostaa myyntiäsi ja on helppo integroida esimerkiksi verkkokauppaasi.

Havaitse ja reagoi ajoissa

Kyky havaita liiallista riskiä tuottavat asiakasryhmät ja reagoida havaintoihin ketterästi ovat tärkeitä tekijöitä liiketoiminnassa.

Paranna asiakaskokemusta

Asiakas haluaa palvelun heti kaikissa kanavissa. On kyseessä asiakkuuden avaus teleoperaattorille, sähköyhtiölle, verkkokaupalle tai rahoittajan tekemä luottopäätös asiakkaiden odotusarvo on "heti, 24/7". Hidas palvelu heikentää palvelukokemusta ja voi johtaa asiakasmenetyksiin. Luottopäätösten automatisointi mahdollistaa välittömät päätökset siten, että yrityksen tai henkilön maksukykyyn liittyvät tiedot voidaan tehokkaasti ottaa päätöksessä huomioon.

Tehosta myyntiä

Automatisointi tuo päätöksentekoon kustannustehokkuutta ja samalla yhdenmukaisuutta. Päätöslogiikkaan tehtävät muutokset ohjaavat tehokkaasti päätöksiä oikeaan suuntaan silloin, kun päättelyä on tarpeen kehittää. Asiakastiedon päätöspalvelut soveltuvat erilaisiin käyttötapauksiin ja erilaisille organisaatioille. Palvelemme asiakkaita, joilla on vuosittain muutamia satoja päätöksiä ja toisaalta asiakkaita, joiden volyymit ovat satoja tuhansia vuodessa. Myös asiakasorganisaatiot ikänsä, kokonsa ja toimialansa puolesta vaihtelevat suuresti.

Havaitse ja reagoi ajoissa

Päätöspalvelun kriteeristö on asiakkaan valitsema - Asiakastiedon tiimi tukee kyllä! Yksinkertaisimmillaan päättelyn tulos esitetään vaihtoehtoina Kyllä - Ei. Usein käytössä on myös kolmas vaihtoehto "Harkitse". Päätösehdotus voi näiden lisäksi sisältää:

  • Päätökseen johtaneita syitä
  • Rahoituksen euromäärän
  • Luoton hinnan
  • Suosituksen haettua määrää suuremmasta tai pienemmästä rahoituksesta
  • Joukon lisätietoja joko asiantuntijoiden tekemää harkintaa tai asiakkaamme omaa raportointia varten
anchor

Tule hyödyntämään päätöksentekopalveluita! 

Meidän kanssamme nopea käyttöönotto on taattu, sillä tuemme teitä integroinnissa ja päätösmallin pystyttämisessä. Pitkäaikaisen kokemuksemme ansiosta tarjoamme kattavan valikoiman valmiita komponentteja tiimimme tuella.

Palveluidemme kehitys ei pysähdy: jatkuva innovointi ominaisuuksien ja tietolähteiden osalta varmistaa, että saat aina ajantasaiset hyödyt käyttöösi. Panostamme vahvasti asiantuntijoidemme ja asiantuntijuutemme kehittämiseen, ja olemme aina valmiina auttamaan asiakkaitamme.

Asiakastieto vastaa kapasiteetin hallinnasta myös vuoden kiireisimpinä aikoina, joten voit luottaa palveluidemme skaalautuvuuteen kasvavien volyymien ja tarpeiden osalta. Automatisoidut päätöksentekopalvelumme varmistavat johdonmukaiset päätökset, ja päätöslogiikkaa on nopea muuttaa tarvittaessa, mikä parantaa riskienhallintaa ja myyntiä.

Ota yhteyttä ja koe, miten Asiakastieto voi viedä liiketoimintanne seuraavalle tasolle!

Täytä yhteystietosi

Kampaamotukku Hairmail selvisi pandemiasta laajentamalla kuluttajamarkkinoille

Asiakastarina Asiakastieto auttoi Hairmailia tunnistamaan alueet, joilla asuu paljon heidän kosmetiikkaverkkokauppalleen potentiaalisia kuluttaja-asiakkaita.

Kohderyhmä katoaa taivaan tuuliin, jos asiakkaiden tiedot jäävät päivittämättä

Artikkeli Yritysten pitää päivittää säännöllisesti nykyisten ja potentiaalisten kuluttaja-asiakkaidensa tietoja, sillä muuten kohderyhmä hajoaa pirstaleiksi.‘...‘

Missä on asiakashankinnan punainen lanka? Näin Suomen Yrittäjäturva löysi menestyksen mallin

Artikkeli Potentiaalisten asiakkaiden tehokas tunnistaminen sekä hyvä asiakaskokemus tukevat yrityksen kasvua. Tähän luottaa viime vuoden loppupuolella‘...‘