B2B-markkinointi eroaa kuluttajamarkkinoinnista huomattavasti ja oikeaa kohderyhmää on usein haastavaa tavoittaa. DMP-data tarjoaa tähän kustannustehokkaan ratkaisun. Sen avulla löydät yritykset ja henkilöt, joille mainontaa kannattaa kohdistaa. Suomen Asiakastieto tarjoaa nyt yritystietopalvelunsa dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä, jotka voit ostaa ohjelmallisesti.
Asiakastiedon DMP-datan avulla kohdennat mainontaa palvelussamme vierailleille yrityspäättäjille sekä yrityksistä kiinnostuneille kuluttajille. Palvelumme käyttäjät ovat hakeneet yritystietoa päätöksenteon tueksi esimerkiksi laskulla myydessään, kauppaa tehdessään, kilpailutustilanteissa tai yhteistyösopimuksia valmistellessaan.
Laajojen B2B-sivustokävijät ja Talouden ammattilaiset -segmenttien lisäksi voit kohdentaa mainontaa esimerkiksi B2B-yrityshaun tehneille (henkilö on hakenut tietoa paikkakunnan tai yrityksen toimialan mukaan).
Yritystietopalvelussamme vierailee yli 700 000 kävijää kuukaudessa, joten DMP-dataa käyttämällä saavutat ison ja potentiaalisen yrityspäättäjäkohdeyleisön. Palvelun kävijät ovat tutkimustemme mukaan hyvätuloisia sekä korkeassa asemassa olevia. Tutustu yritystietopalveluun. Asiakastiedon Yrityspäättäjä-dataa hyödyntämällä voidaan varmistaa relevantti markkinointiviestintä oikeassa kohderyhmässä ja näin parantaa toimenpiteiden tuloksellisuutta.
Asiakastiedon yrityspalvelun käyttäjät -segmentti sisältää yleisödataa talouden ammattilaisista, jotka ovat etsineet tietoa yrityksistä Asiakastiedon yritystietopalvelusta. Nämä henkilöt ovat muun muassa yrittäjiä ja yrityspäättäjiä, jotka etsivät ja ostavat yritystietoa päätöksenteon tueksi.
Mainonnankohdennussegmentteinä mm. yleiset päättäjät, päättäjän asema yrityksessä ja toimialaluokat.
Asiakastiedon yrityspalvelun käyttäjät look-a-like -segmentti sisältää dataa intresseiltään samankaltaisista henkilöistä, jotka ovat käyttäneet Asiakastiedon yritystietopalvelua yritysten tietojen etsimiseen.
Kohderyhmäsegmentit ovat ostettavissa Adformin DSP:ssä.