Täältä löydät tietoa suunnitelluista huolloista Asiakastiedon järjestelmissä.
Varmistaaksemme järjestelmien vakaan toiminnan, paremman käytettävyyden ja turvallisuuden sekä riittävän kapasiteetin, kehitämme ja ylläpidämme tietojärjestelmiämme jatkuvasti.
Tiettyjen teknisten toimenpiteiden toteuttamiseksi järjestelmiä on mahdollisesti tarpeen sulkea lyhyiksi ajoiksi, joko osittain tai kokonaan ja tästä aiheutuu katkoja palveluissa. Olemme tietoisia, että tämä saattaa aiheuttaa asiakkaillemme häiriöitä. On hyvä pitää mielessä, että ilmoitetut ajat ovat maksimikatkosaikoja. Tavoitteena on aina pitää varsinainen palvelukatkos mahdollisimman lyhyenä ja ajoittaa katkot niin että niistä on mahdollisimman vähän häiriötä asiakkaille.
1. Kvartaalittaiset tuotantoonottoikkunat, sunnuntai 23:00 - maanantai 6:00:
Katkoja odotettavissa palveluissa joita, otetaan tuotantoon (uusia tai uusia versioita nykyisistä palveluista) listattuna erikseen allaolevassa listassa.
2. Kuukausittaiset käyttöjärjestelmäpäivitysikkunat, sunnuntai 18:00-21:00 (Q2 loppuun asti), sunnuntai 00:30-06:00 (Q3:sta eteenpäin):
Katkoja ei pitäisi aiheutua. Tarvittaessa päivitettyjä palveluita uudelleenkäynnistetään maanantaiaamun huoltoikkunassa. Listataaan allaolevassa taulukossa.
3. Tietokannan viikottainen huoltoikkuna, maanantai 5:00-7:00:
Paitsi rauhoitusaikoina (Black Fridayn ja Joulun ympärillä)- Ajoittain katkoja odotettavissa, ei listata erikseen.
4. Kvartaalittaiset järjestelmähuoltoikkunat lauantai 18:00 - sunnuntai 12:00:
Lyhyitä katkoja. Jos tiedossa on pidempi katko ikkunan aikana, siitä tiedotetaan asiakkaille erikseen. Ikkunat listattuna erikseen allaolevassa listassa.
Muista suunnitelluista ja suunnittelemattomista sekä edellä mainittuja pidemmistä katkoista ilmoitetaan erillisillä häiriöjakelulistoilla. Voit lisätä yhteystietosi häiriöjakelulistalle yhteyshenkilösi tai sopimusasiakkaan käyttöliittymässä olevien linkkien kautta.
Kuukausi | Viikko | PVM | Alkuaika | Loppuaika | Huoltoikkunan tyyppi |
---|---|---|---|---|---|
Tammikuu | 3 | 19.1.2025 | 18:00 | 21:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |
Helmikuu | 8 | 16.2.2025 | 18:00 | 21:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |
Maaliskuu | 11 | 10.3.2025 | 00:00 | 06:00 | Kvartaalittainen tuotantoonottoikkuna |
11 | 16.3.2025 | 18:00 | 21:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys | |
13 | 29.3.-30.3.2025 | 18:00 | 12:00 | Kvartaalittainen järjestelmähuoltoikkuna | |
Huhtikuu | 16 | 20.4.2025 | 18:00 | 21:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |
17 | 26.4.-27.4.2025 | 18:00 | 12:00 | Kvartaalittainen järjestelmähuoltoikkuna | |
Toukokuu | 21 | 25.5.2025 | 18:00 | 21:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |
Kesäkuu | 24 | 9.6.2025 | 00:00 | 06:00 | Kvartaalittainen tuotantoonottoikkuna |
25 | 15.6.2025 | 00:30 | 06:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys | |
Heinäkuu | 30 | 20.7.2025 | 00:30 | 06:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |
Elokuu | 34 | 24.8.2025 | 00:30 | 06:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |
35 | 30.8.-31.8.2025 | 18:00 | 12:00 | Kvartaalittainen järjestelmähuoltoikkuna | |
Syyskuu | 37 | 8.9.2025 | 00:00 | 06:00 | Kvartaalittainen tuotantoonottoikkuna |
38 | 21.9.2025 | 00:30 | 06:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys | |
Lokakuu | 43 | 26.10.2025 | 00:30 | 06:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |
Marraskuu | 46 | 16.11.2025 | 00:30 | 06:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |
47 | 22.11.-23.11.2025 | 18:00 | 12:00 | Kvartaalittainen järjestelmähuoltoikkuna | |
Joulukuu | 50 | 8.12.2025 | 00:00 | 06:00 | Kvartaalittainen tuotantoonottoikkuna |
50 | 14.12.2025 | 00:30 | 06:00 | Kuukausittainen käyttöjärjestelmäpäivitys |