Paras palaute tulee aina asiakkaalta. Inspiroidu asiakkaidemme kokemuksista, lue lisää ratkaisuistamme ja liity joukkoomme.
Suomen Asiakastieto Oy auttaa Alisa Pankkia tietämään koko ajan, millainen maksukyky sen laskurahoitusasiakkailla on.
Sortter analysoi Yritysfiltterin avulla yrityksiä, jotka ovat jo käyttäneet sen palvelua. Tarkoituksena on löytää lisää niiden kaltaisia, maksukykyisiä yrityksiä, jotka todennäköisesti voisivat kuulua lainavertailupalvelun kohderyhmään.
Scandic Hotels Oy:n yritysasiakkuudet avataan nyt 10 minuutissa, kun aiemmin aikaa saattoi kulua puolitoista viikkoa.
Danske Bank hyödyntää Asiakastiedon positiivista luottotietoa kaikissa hakemuskanavissaan.
Siltaraha suosittelee: "Kaikkien rahoittajien kannattaisi liittyä yritysten positiivisen luottotiedon järjestelmään."
Kampaamotukku Hairmail laajensi Asiakastiedon avulla kuluttajakauppaan.
IRO Research käyttää Asiakastiedon kohderyhmäpalveluita, koska tiedon luotettavuus ja ajantasaisuus ovat sille tärkeitä.
Suomen Yrittäjäturva etsii Yritysfiltteri Prolla uusia asiakkaita ja tietoa niistä jo ennen ensikontaktia.
LähiTapiola käyttää Asiakastiedon Vastuullisuusraporttia osana asiakasyritystensä luottopäätöksiä.
Vertailupalvelu Sortter hyödyntää Asiakastiedon kohdeyleisöjä digimarkkinointiin.
Asiakastieto auttaa Paytrailia selvittämään edunsaajat, onko asiakasyrityksessä poliittisesti vaikutusvaltaisia henkilöitä tai kuuluuko se pakotelistoille.
SP-Koti Urbaanit ja muut SP-Koti-ketjun välittäjät hyödyntävät laajasti Asiakastiedon kiinteistötietopalveluita koko kauppaprosessin aikana.
Mira Järvinen, Roof Group: Kiinteistönvälittäjän työssä tarvitaan tietoa!
Yritysfiltteri Pro auttaa tavoittamaan potentiaaliset asiakkaat
Asiakkaamme kertoo, kuinka tärkeää on pitää CRM.ssä tiedot ajan tasalla.
Läpinäkyvä raportointi tukee vastuullista sijoittamista
Automatisoitu asuntojen arvonmääritys on avain tulevaisuuteen
Asiakkaamme kertoo kuinka pitää luottotappiot minimissä Asiakastiedon palveluiden avulla.
Niko Norisalo joutui identiteettivarkauden uhriksi. Minun Omatietoni -palvelu olisi hänen mielestään nopeuttanut rikoksen havaitsemista.