Asiakasymmärrys kuntoon: "Myy oikein" ja 3 muuta tärkeää vinkkiä
Asiakasymmärrys on jatkuva prosessi, jossa tietoa asiakkaista kertyy lisää.
Artikkeli07.05.2021
Datakatsaus: Huhtikuun loppuun mennessä -10 % aloitettuja konkursseja
Datakatsaus kertoo konkursseista Suomessa ja Pohjoismaissa.
Tiedote03.05.2021
Missä on asiakashankinnan punainen lanka? Näin Suomen Yrittäjäturva löysi menestyksen mallin
Potentiaalisten asiakkaiden tehokas tunnistaminen sekä hyvä asiakaskokemus tukevat yrityksen kasvua.
Artikkeli23.04.2021
Kovaa tulosta pehmeillä arvoilla – Näin onnistut markkinoinnissa ja myynnissä kuluttajille
Asiakastiedon tarjoama laadukas data tuo tuloksia kuluttajamyyntiin ja -markkinointiin.
Uutinen09.04.2021
Verkkokaupan kasvu näkyy jo kuluttajien maksuhäiriöissä
Kuluttajien verkkokauppaan liittyvät maksuhäiriöt ovat lisääntyneet.
Tiedote08.04.2021
Yhteyshenkilöt
Emmi Paajanen
Lehdistökontakti
PR & Content Specialist
emmi.paajanen@asiakastieto.fi+358 (45) 123 8804