Asiakastieto Media


Human first, digital second

Asiakastiedossa rakennamme ihmiskeskeistä yrityskulttuuria, jossa toiminta rakentuu ihmisten ympärille. Yhdessä tekemällä saavutamme parhaat tulokset.

Blogikirjoitus14.02.2018


Huoltaja, biologinen vanhempi vai vieras aikuinen?

Kun lapsi ja aikuinen asioivat pankissa, mistä pankki tietää, onko aikuinen lapsen huoltaja tai ylipäätänsä henkilö, joka saa asioida lapsen puolesta?

13.02.2018


Talousongelmat eivät viisastelemalla häviä

Suomen Asiakastieto on jo vuodesta 2011 pitänyt nuorille suunnattuja TarkkaFyrkka-tilaisuuksia, joissa annetaan neuvoja vastuullisesta rahankäytöstä.

Blogi06.02.2018


Laatu on meille sitä, että sovitaan mitä tehdään ja tehdään mitä sovitaan

Laatupolitiikka on ohjannut toimintaamme hyvin laatujärjestelmän kehittämisessä 2010-luvun alusta lähtien.

Blogi01.02.2018


Suomessa konkurssitilanne paljon valoisampi kuin muissa Pohjoismaissa

Pohjoismaissa konkurssikehitys poikkesi viime vuonna toisistaan. Suomessa konkurssiin asetettiin vähemmän yrityksiä kuin edellisvuonna.

Tiedote30.01.2018


Yhteyshenkilöt

Väliaikaiskuva

Emmi Paajanen

Lehdistökontakti

PR & Content Specialist

emmi.paajanen@asiakastieto.fi

+358451238804