Asiakastieto Media


Asiakasymmärrys kuntoon: "Myy oikein" ja 3 muuta tärkeää vinkkiä

Asiakasymmärrys on jatkuva prosessi, jossa tietoa asiakkaista kertyy lisää.

Artikkeli07.05.2021


Datakatsaus: Huhtikuun loppuun mennessä -10 % aloitettuja konkursseja

Datakatsaus kertoo konkursseista Suomessa ja Pohjoismaissa.

Tiedote03.05.2021


Missä on asiakashankinnan punainen lanka? Näin Suomen Yrittäjäturva löysi menestyksen mallin

Potentiaalisten asiakkaiden tehokas tunnistaminen sekä hyvä asiakaskokemus tukevat yrityksen kasvua.

Artikkeli23.04.2021


Kovaa tulosta pehmeillä arvoilla – Näin onnistut markkinoinnissa ja myynnissä kuluttajille

Asiakastiedon tarjoama laadukas data tuo tuloksia kuluttajamyyntiin ja -markkinointiin.

Uutinen09.04.2021


Verkkokaupan kasvu näkyy jo kuluttajien maksuhäiriöissä

Kuluttajien verkkokauppaan liittyvät maksuhäiriöt ovat lisääntyneet.

Tiedote08.04.2021


Yhteyshenkilöt

Väliaikaiskuva

Emmi Paajanen

Lehdistökontakti

PR & Content Specialist

emmi.paajanen@asiakastieto.fi

+358451238804