TarkkaFyrkka kannustaa nuoria ottamaan taloushuolet puheeksi - Nuorelta tullut kysymys todisti TarkkaFyrkan toimivan
Asiakastiedon toiminnassa maksuhäiriöitä pyritään estämään kehittämällä tapoja selvittää lainanhakijan taustat ennen luoton myöntämistä.
Blogi15.11.2021
Kampaamotukku Hairmail selvisi pandemiasta laajentamalla kuluttajamarkkinoille
Asiakastieto auttoi kampaamotukkua löytämään myös kuluttajakohderyhmät.
Artikkeli02.11.2021
Kohderyhmä katoaa taivaan tuuliin, jos asiakkaiden tiedot jäävät päivittämättä
IROResearch käyttää Asiakastiedon kohderyhmäpalveluita, koska tietojen täytyy olla luotettavia ja ajan tasalla.
Artikkeli26.10.2021
Nuorten maksuhäiriöt ovat vähentyneet vuodesta 2013 lähtien
Vastuullisuus ja positiivisen luottotiedon hyödyntäminen ovat vähentäneet nuorten maksuhäiriöitä.
Tiedote06.10.2021
Ota Yritysvertailuun dataa, jolla jätät konnat rannalle
Hankintapäätöksissä kannattaa huomioida yritysten vastuullisuus, sillä maineriski on suuri.
Blogi29.09.2021
Yhteyshenkilöt
Emmi Paajanen
Lehdistökontakti
PR & Content Specialist
emmi.paajanen@asiakastieto.fi+358 (45) 123 8804