Vain parhaat kuuluvat Suomen Vahvimpiin: Väritukulle tunnustus on merkki luotettavuudesta
Sisustuksen pintamateriaaleihin erikoistunut yritys kiinnitti Suomen Vahvimmat -sertifikaatin heti uuden liikkeensä paraatipaikalle eli asiakkaiden kahvipisteeseen.
Artikkeli07.06.2023
Asiakastiedon CO2-laskuri demokratisoi yritysten päästölaskennan
Asiakastieto on laajentanut ESG-palveluaan päästölaskurilla, jonka avulla kaiken kokoiset yritykset voivat laskea toimintansa CO2-päästöt helposti.
Tiedote06.06.2023
Huijausviestit - neljä vinkkiä huijausviestin tunnistamiseen
Huijausviestit ovat yleinen ongelma, jolta on käytännössä mahdotonta välttyä kokonaan. Huijausviestejä voi tulla tunnettujen tahojen, kuten verottajan, poliisin, postin tai pankkien nimissä. Huijaus voidaan yrittää tehdä tekstiviestien, WhatsApp-viestien ja sähköpostiviestien avulla....
Blogikirjoitus26.05.2023
Asiakastieto tavoittelee 40 000 euron lahjoitusta MIELI ry:lle - Yhdessä kohti vahvempaa huomista
Yhdessä kohti vahvempaa huomista
Tiedote23.05.2023
Asiakkaan ääni –teemaviikko vahvistaa Customer First -kulttuuriamme
Suurin osa meistä enentolaisista on päivittäin tekemisissä asiakkaiden kanssa.
Uutinen09.05.2023
Yhteyshenkilöt
Emmi Paajanen
Lehdistökontakti
PR & Content Specialist
emmi.paajanen@asiakastieto.fi+358 (45) 123 8804