B2B-sopimuspalvelu
Avaa asiakkuus turvallisesti B2B-sopimuspalvelussa
B2B-sopimuspalvelu on kehitetty helpottamaan turvallista sopimuksen tekoa yritysten välillä.
Kaikki tarvittava samassa paketissa
Palvelu tarjoaa kaiken mitä tarvitaan yritysten välisten sopimusten tekemiseen.
Kustannustehokas ja ekologinen
Saavuta kustannussäästöjä ja lisämyyntiä nopean ja suoraviivaisen prosessin avulla. Mahdollistaa paperittoman sopimusprosessin.
Asiakasystävällinen ja nopea palvelu
Asiakasystävällisellä palvelulla sopimuksen läpivienti nopeutuu, ja tarjoaa paremman käyttökokemuksen kaikille osapuolille.
Ainutlaatuinen sopimuspalvelu
Asiakastieto on kehittänyt yhdessä Eduixin ja Visma Signin kanssa B2B-sopimuspalvelun helpottamaan ja nopeuttamaan turvallista sopimuksen tekoa yritysten välillä. B2B-sopimuspalvelu tarjoaa yhdessä palvelussa kaiken sen mitä tarvitaan sopimuksen tekemiseen yritysten välillä. Palvelu on viimeisintä teknologista kehitystä alalla, ja Asiakastieto on ainoa palveluntarjoaja Suomessa, joka tarjoaa automaatiota sopimuksen käsittelyyn tällä kokonaisuudella.
B2B-sopimuspalvelu on tehokas työkalu kaikille, jotka solmivat allekirjoitettavia sopimuksia
B2B-sopimuspalvelu on automatisoitu hakemuksen käsittely- ja arviointipalvelu. Sen avulla voi hoitaa asiakkuuden avaamiseen liittyen kaiken mitä tarvitaan asiakasrajapinnassa, ja samalla minimoit inhimillisten virheiden mahdollisuuden sopimuksen käsittelyssä. B2B-sopimuspalvelu on tehokas työkalu yrityksille, jotka solmivat allekirjoitettavia sopimuksia, kuten esimerkiksi yritykset vähittäis- tai tukkukaupan, hotellitoiminnan tai rakentamisen toimialoilla.
Palvelu on rakennettu yhdistämällä Asiakastiedon olemassa olevien palveluiden hyötyjä uuteen käyttötarkoitukseen, ja paketoimalla ne yhdeksi palvelukokonaisuudeksi. Hyötyjä poimittiin Asiakastiedon Optimista, Signature Check- sekä Valvonta-palvelusta.
Prosessien automatisointi on yksi tämän hetken megatrendeistä yrityksissä, ja B2B-sopimuspalvelu on syntynyt tähän tarpeeseen. Palvelulla on saavutettavissa kustannussäästöjä ja lisämyyntiä tehokkaan, nopean ja suoraviivaisen asiakkuuden avaus -prosessin avulla.
Useita hyötyjä asiakasystävällisyydestä ekologisuuteen
Uuden yritysasiakkaan tai luottohakemuksen hyväksymisprosessi voi kestää kauan ja siihen voi olla useita syitä. Yrityksen perustiedot voivat olla virheelliset, lomat, sijaisuudet tai kiire viivästyttävät prosessia, allekirjoitusten saaminen kestää tai oikeiden allekirjoittajien selvitys vie aikaa.
B2B-sopimuspalvelu ratkaisee haasteet ja sen avulla hoidat kaikki asiakkuuden avaamiseen ja sopimusten käsittelyyn liittyvät prosessit automaattisesti. Asiakasystävällisellä palvelulla sopimuksen läpivienti nopeutuu, ja paremman käyttökokemuksen myötä palvelu parantaa asiakaspalvelua. Asiakkaalle on houkuttelevampaa avata asiakkuus, kun se ei vaadi raskaita prosesseja tai paperisten lomakkeiden täyttöä.
Kuka tahansa ei saa yrityksen nimissä allekirjoittaa sopimuksia. B2B-sopimuspalvelulla voi varmistaa, että allekirjoittajilla on siihen tarvittavat valtuudet ja he todella ovat ne henkilöt, joita kertovat olevansa. Asiakastieto varmistaa oikeat nimenkirjoittajat ja Visma Sign hoitaa vahvalla tunnistuksella allekirjoitukset sähköisesti. Varmuus oikeista allekirjoittajista ehkäisee petoksia ja luottotappioita.
Palvelut B2B-sopimuspalvelun takana
Varmista sopimuksiin oikeat allekirjoittajat
Asiakastiedon Signature Check -palvelu on kehitetty varmistamaan ja nopeuttamaan sopimuksen allekirjoitusprosessia. Palvelun avulla selvität oikeat osapuolet sopimuslomakkeeseen ja varmistat, tarvitaanko allekirjoittajia yksi vai useampia. Koko prosessi etenee tietoturvallisesti ja GDPR-tietosuoja-asetuksen vaatimukset huomioiden.
Signature Check -palvelu nopeuttaa suurten asiakasvolyymien käsittelyä ja säästää resursseja manuaalitarkastuksesta. Lisäksi palvelu kertoo, jos esimerkiksi lakanneen yrityksen nimissä yritetään tehdä sopimuksia, ja siten estää mahdollisia väärinkäytöksiä, petosyrityksiä sekä luottotappioita.
Valvonta on olennainen osa luotonvalvontaa
Asiakkaan tuntemisessa on kyse nimenomaan riskienhallinnasta ja luottotappioiden minimoinnista. Tarkka asiakastuntemus auttaa myös reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Jos esimerkiksi asiakkaan maksuviiveet alkavat yleistyä, yrityksen kannattaa keskeyttää tuotteiden tai palveluiden myynti tälle luotolla ja varautua jopa perintätoimiin.
Valvonta-palvelulla voit seurata tauotta asiakkaidesi ja kumppaneidesi maksukäyttäytymisessä ja taloudellisessa asemassa tapahtuvia muutoksia. Palvelu havaitsee muutokset omassa asiakaskannassasi ja vastaanotat hälytykset automaattisesti viipymättä. Näin palvelu mahdollistaa sinulle ja yrityksellesi enemmän aikaa suojautua tappioilta ja menestyä paremmin perinnässä.
B2B-sopimuspalvelu tarjoaa kaiken mitä tarvitaan yritysten välisten sopimusten tekemiseen
B2B-sopimuspalvelu lisää myös läpinäkyvyyttä sopimusprosessiin ja voit seurata koko läpiviennin ajan mikä sopimuksen tila on. Jos yrityksellä on useita toimipisteitä, palvelulla voidaan taata se, että sopimukset tehdään samalla tavalla kaikissa toimipisteissä.
Haluatko kuulla lisää, miten Asiakastieto voi auttaa saavuttamaan kustannussäästöjä ja nopeuttamaan sopimusprosessia? Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme käy kanssasi läpi juuri sinun yrityksellesi sopivat ratkaisut.